czwartek, 1 października 2015

Miejski Ogród Zoologiczny Wybrzeża w Gdańsku-Oliwie

bilet wstępu

Korzystając z wolnego czasu, odwiedziłam dziś gdańskie Zoo. Post ten jest fotorelacją z owej wizyty.

"Gdańsk w swoim zoo gości dokładnie 1100 zwierząt.To największy ogród w Polsce, bo zajmuje 130 hektarów. Aż 1,5 hektara terenu mają do swojej dyspozycji jelenie, żyrafy i antylopy."
(źródło: 
http://wiadomosci.onet.pl/)

słoń indyjski



 rzekotka żabia

Żyrafa Rothschilda

Kob liczi




 ostrzeżenie przy wybiegu Gibbona ;)






 Walabia bennetta

  Walabia bennetta




 Daniel płowy

 Daniel płowy
zdjęcie nie do końca udane, jednak zwierzę jest tak urocze, że nie mogłam go pominąć






2 komentarze:

  1. Woow zdjecia z ZOO sa naprawde niesamowite ! Poczułam się tak, jakbym była tam razem z toba i przechadzała sie po alejkach, i podziwiala zwierzaki! Wiele zdjęć jest udanych, bardzo podobają mi się migawki drzew. Czuć już bryze nadchodzacej jesieni ! Fotki są jak najbardziej na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz naprawdę fajne zdjęcia :) Te zwierzaki wyglądają cudownie :)
    Ja też już od dłuższego czasu zabieram się za opublikowanie moich zdjęć z ZOO w Krakowie, ale jakoś nie bardzo mogę znaleźć na to czas.

    Zapraszam do mnie ---> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń